...sehän olen luonnollisesti minä. Siksi juuri kaverit alkokin kyselemään "Miksi sun nimeä ei ole tuolla maailman seksikkäimpien miesten listalla?" No se juttu menee näin: minä kieltäydyin ja kielsin kirjaamasta mun nimeä listaan. Listalla oli pari kaveriani (Joni Depp ja Roobert Downey Jr.), mutta sitten päästäänkin tähän toiseen asiaan. Miksi listan miehet on jotain täysin tuntemattomia uunoja? Penatikiti Kumpparisatsi, Joo Mangannielly, Kori Munteit jne. Kuka näitä tuntee? Aivan, ei kukaan. Miksi useimmat niistä on ihan saatanan rumia? No koska useimmat itseään kunnioittavat uroot kieltäytyvät tällaisista listauksista. Elokuvatähtien täytyy joskus ottaa yksi piippuun julkisuuden lainalaisuuksista johtuen. Eihän se kivaa ole, mutta kun joskus on pakko tehdä jotain mitä ei halua. Hömppäreportterit kuitenkin joutuu tekemään näitä listoja vaikka sitten silakkamarkkinoitten kestojulkkiksista Ranesta ja Reiskasta. Koska pomo vaatii ja siksi.

Enemmän huomiota herätti se, että naapurin Putinin Vladukka ei ollut listalla. Siinä on sentään priimakönsikäs ikäisekseen. Pappa jaksaa urotyötä toisen perään, vaikka ei ne kaikki kuulemma aitoja ole ollutkaan. Itse olen tehnyt kaikkia samoja urotöitä ihan omaksi huvikseni ja kutsumatta lehdistöä paikalle. No, myönnettäköön että Baikaljärven sijaan sukelsin armaani syleilyyn ja judon sijaan harrastin sellaista miesten lauantai-illan painia. Kurkiauraa en johtais vapauteen, koska onhan ne kurjet vähän sellaisia hinteliä otuksia. Mielummin johtaisin jotain miehekkäämpiä lentäviä, vaikkapa kotkia. Vaikka kotkat kyllä liitetään naisiin, vähän niin kun harakat ja haahkat ja joskus huuhkajatki vielä. Aatelkaapa vaikka minä laukkaamassa pitkin paikallista toriaukeaa aurallinen kotkia perässä. Eikö olis melkoinen näky?